Ik zie mijn retourzending niet bewegen via Track & Trace. Wie kan ik contacteren?

Als de status van je pakje meerdere werkdagen niet verandert, is er wellicht iets fout gelopen. Hou er wel rekening mee dat onvoorziene omstandigheden de levering van je pakje kunnen doen vertragen.

Ik heb het retouretiket van de afzender of webshop gebruikt

Heb je het retouretiket gebruikt dat bij je bestelling zat om je pakje terug te sturen, dan neem je best contact op met de afzender of webshop. Enkel de afzender kan namelijk een klacht indienen voor je pakje omdat hij bpost betaalt voor de verzending. 

Ik heb zelf een retouretiket gekocht via bpost

Neem in de volgende gevallen contact op met onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina:

  • Als de status van je retourzending binnen België al meerdere opeenvolgende werkdagen niet meer verandert.
  • Als de status van je retourzending naar een buurland al minstens 5 werkdagen niet meer verandert.
  • Als de status van je retourzending naar een ander land al minstens 10 werkdagen niet meer verandert.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.
Hou de barcode van je retourzending bij de hand.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.