Mijn bpaidkaart is verloren, gestolen of ingeslikt: wat moet ik doen?

Bel onmiddellijk naar het noodnummer 02 278 55 78 (24/7 bereikbaar). Als je in de bpaid-app op ‘Kaart blokkeren’ tikt, bel je automatisch dat nummer. We deactiveren je bpaidkaart. Die werkt dan niet meer.

  • Nieuwe kaart? In een Postkantoor

    • Een nieuwe bpaidkaart aanvragen, doe je in een Postkantoor. Je betaalt dan € 6 euro. Je saldo gaat over van je oude op je nieuwe bpaidkaart.
    • Wil je geen nieuwe bpaidkaart meer? Dan schrijven we het restbedrag over naar je bankrekening, plus een deel pro rata van de jaarlijkse beheerskosten.
  • Kaart geblokkeerd? Deblokkeer zelf via de bpaid-app

    Is je bpaidkaart geblokkeerd omdat je 3 keer de verkeerde pincode ingaf? Je hoeft dan geen nieuwe bpaidkaart aan te vragen. Reset je pincode via de bpaid-app. Lukt dat niet? Bel dan 02 278 55 78 (24/7 bereikbaar).

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00

Zaterdag :
09:00 – 13:00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.