0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
Er loopt iets mis
Kaart verloren of gestolen
Mijn betaling werd geweigerd
Ik weiger een betaling
Geld opladen lukt niet
Kaart verlopen
Pincode vergeten
Kaart geblokkeerd
Kaart beschadigd / werkt niet
Gereserveerd bedrag vrijmaken
21
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Er is een bedrag op mijn bpaidkaart gereserveerd. Hoe krijg ik het bedrag weer vrij?
Het geld komt niet op mijn bpaidkaart. Hoe komt dat?
Mijn bpaidkaart werd geblokkeerd. Waarom?
Ik ga niet akkoord met het bedrag dat van mijn bpaidkaart werd gehaald. Wat moet ik doen?
Ik vergat de pincode van mijn bpaidkaart. Wat nu?
Mijn betaling werd geweigerd. Waarom?
Waarom werd mijn bpaidkaart geblokkeerd?
Bij verlies of diefstal: krijg ik dan een nieuwe kaart en kan ik het saldo recupereren?
Kan ik mijn bpaidkaart blokkeren met Card Stop?
Mijn bpaidkaart vervalt (binnenkort). Wat moet ik doen?
Mijn bpaidkaart is verloren, gestolen of ingeslikt: wat moet ik doen?
Waarom werd mijn online betaling met mijn bpaidkaart geweigerd?
Wat moet ik doen als er niet genoeg geld op mijn bpaidkaart staat bij een betaling?
Hoe weet ik of mijn bpaidkaart is vervallen?
Mijn bpaidkaart is kapot, wat nu?
Waarom werd mijn betaling in de winkel of geldopname met mijn bpaidkaart geweigerd?
Kan iemand met mijn kaart betalen zonder mijn pincode? En ben ik dan verantwoordelijk?
Als mijn bpaidkaart wordt vervangen, blijft mijn pincode dan dezelfde?
Als de betaling met mijn bpaidkaart werd geweigerd, kan ik dan een bewijs krijgen om zeker te zijn dat het geld niet van mijn kaart ging?
Ik denk dat er fraude wordt gepleegd met mijn bpaidkaart. Wat moet ik doen?
Mijn kaart is vervallen en het saldo is overgemaakt naar de Deposito- en Consignatiekas. Hoe het bedrag terugkrijgen?
-