0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
Er loopt iets mis
Kaart verloren of gestolen
Mijn betaling werd geweigerd
Ik weiger een betaling
Geld opladen lukt niet
Kaart verlopen
Pincode vergeten
Kaart geblokkeerd
Kaart beschadigd / werkt niet
Gereserveerd bedrag vrijmaken
27
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Ik heb mijn aankoop geannuleerd, maar het bedrag is geblokkeerd. Hoe deblokkeer ik het bedrag?
Het geld dat ik overschreef, staat niet op mijn bpaidkaart. Wat liep er mis?
Mijn bpaidkaart is geblokkeerd. Hoe laat ik ze deblokkeren?
Ik ga niet akkoord met het bedrag dat van mijn bpaidkaart werd gehaald. Wat moet ik doen?
Ik ben mijn pincode van mijn bpaidkaart vergeten. Hoe krijg ik een nieuwe code?
Waarom werd mijn betaling via bpaid geweigerd?
Waarom werd mijn bpaidkaart geblokkeerd?
Bij verlies of diefstal: krijg ik dan een nieuwe kaart en kan ik het saldo recupereren?
Kan ik mijn bpaidkaart blokkeren met Card Stop?
Ik wilde mijn bpaidkaart herladen, maar dat werd geweigerd. Hoe komt dat?
Wat is een gereserveerd bedrag?
Mijn bpaidkaart vervalt (binnenkort). Wat moet ik doen?
Mijn bpaidkaart is verloren of gestolen. Wat moet ik doen?
Waarom werd mijn online betaling met mijn bpaidkaart geweigerd?
Wat moet ik doen als er niet genoeg geld op mijn bpaidkaart staat bij een betaling?
Wanneer wordt een gereserveerd bedrag vrijgegeven?
Hoeveel keer mag ik een pincode ingeven voor mijn kaart wordt geblokkeerd?
Hoe weet ik of mijn bpaidkaart is vervallen?
Mijn bpaidkaart is kapot, wat nu?
Ik kocht iets online, maar ontving mijn pakje nog niet. Het bedrag blijft wel geblokkeerd op mijn bpaidkaart. Is dat normaal?
Waarom werd mijn betaling in de winkel of geldopname met mijn bpaidkaart geweigerd?
Kan iemand met mijn kaart betalen zonder mijn pincode? En ben ik dan verantwoordelijk?
Als mijn bpaidkaart wordt vervangen, blijft mijn pincode dan dezelfde?
Als de betaling met mijn bpaidkaart werd geweigerd, kan ik dan een bewijs krijgen om zeker te zijn dat het geld niet van mijn kaart ging?
Ik denk dat er fraude wordt gepleegd met mijn bpaidkaart. Wat moet ik doen?
Ik heb mijn nieuwe pincode niet ontvangen. Wat nu?
Mijn kaart is vervallen en het saldo is overgemaakt naar de Deposito- en Consignatiekas. Hoe het bedrag terugkrijgen?
-