Neem contact op met onze klantendienst op +32 (0)2 278 55 78 als je kaart verloren of gestolen is. Dan blokkeren we je kaart meteen.In de app vind je een knop 'Kaart blokkeren'. Daarmee bel je automatisch naar de klantendienst die 24/7 bereikbaar is om je bpaidkaart te blokkeren. Dit nummer is 24/7 bereikbaar om je bpaidkaart te blokkeren.Mijn kaart werd frauduleus gebruikt.Bel onmiddellijk naar +32 (0)2 278 55 78 om je kaart te blokkeren (24u/24, 7d/7) en dien een fraudeklacht in. In geval van frauduleus gebruik, word je volledig vergoed* voor het geleden verlies (*zie algemene voorwaarden).Mijn bpaid kaart is ingeslikt door een automaatAls je bpaidkaart is ingeslikt door een automaat moet je onze klantendienst meteen contacteren om je kaart te laten blokkeren. In de app vind je een knop 'Kaart blokkeren'. Daarmee bel je automatisch naar de klantendienst die 24/7 bereikbaar is om je bpaidkaart te blokkeren. Of bel rechtstreeks naar de klantendienst via het nummer onderaan deze pagina. Dit nummer is 24/7 bereikbaar om je bpaidkaart te blokkeren.Mijn bpaidkaart is kapot, gestolen of verloren. Hoe kan ik deze vervangen?
- Vraag een nieuwe bpaidkaart aan in een Postkantoor of PostPunt. We zetten het saldo van je oude bpaidkaart over op je nieuwe. Als je geen nieuwe kaart wil, schrijven we het resterende bedrag over op je bankrekening, plus een deel pro rata van de jaarlijkse administratiekosten.
- Is je huidige gepersonaliseerde bpaidkaart kapot, ben je ze verloren of gestolen, of vermoed je fraude, dan kan je hier eenvoudig een nieuwe aanvragen. Als je geen nieuwe kaart wil, schrijven we het resterende bedrag over op je bankrekening, plus een deel pro rata van de jaarlijkse administratiekosten.