Mijn betaling werd geweigerd. Waarom?

Als de betaling met je bpaidkaart wordt geweigerd, zijn zit de mogelijkheden:

  • Je voerde foute gegevens in, bijvoorbeeld een verkeerde cvc-code.
    • Oplossing: voer de gegevens opnieuw in.
  • Je voerde 3 keer de foute pincode in.
  • Je voerde 3 keer de foute beveiligde ‘mPIN-code’ in.
  • Er staat niet genoeg geld op je bpaidkaart.
    • Oplossing: met je bpaid-app schrijf je direct en gratis geld over van je rekening naar je bpaidkaart.
  • Je zit aan je limiet: aan een geldautomaat kan je met je kaart tot € 500 per dag afhalen en tot € 1250 per week. In dat geval moet je wachten op de volgende dag of week.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00

Zaterdag :
09:00 – 13:00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.