Mijn betaling werd geweigerd. Waarom?
Als de betaling met je bpaidkaart wordt geweigerd, zijn zit de mogelijkheden:
- Je voerde foute gegevens in, bijvoorbeeld een verkeerde cvc-code.
- Oplossing: voer de gegevens opnieuw in.
- Je voerde 3 keer de foute pincode in.
- Oplossing: reset je pincode en deblokkeer zo je kaart via de bpaid-app. Of bel 02 278 55 78. Vergat je je pincode? Zie: Ik vergat de pincode van mijn bpaidkaart. Wat nu?
- Je voerde 3 keer de foute beveiligde ‘mPIN-code’ in.
- Oplossing: je moet de extra beveiligingsstap opnieuw toevoegen via je bpaid-app. Zie: Hoe kan ik mijn bpaidkaart extra beveiligen?
- Er staat niet genoeg geld op je bpaidkaart.
- Oplossing: met je bpaid-app schrijf je direct en gratis geld over van je rekening naar je bpaidkaart.
- Je zit aan je limiet: aan een geldautomaat kan je met je kaart tot € 500 per dag afhalen en tot € 1250 per week. In dat geval moet je wachten op de volgende dag of week.
Wanneer je kaart wordt geweigerd of geblokkeerd door een betaalterminal of geldautomaat, is dat meestal om een van de volgende redenen:
- De chip of de magneetstrip van je kaart werkt niet meer.
- Je hebt 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd.
- Er staat niet genoeg geld op je kaart.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00
Zaterdag :
09:00 – 13:00
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.