Mijn betaling werd geweigerd. Waarom?

Als de betaling met je bpaidkaart wordt geweigerd, zijn zit de mogelijkheden:

  • Je voerde foute gegevens in, bijvoorbeeld een verkeerde cvc-code.
    • Oplossing: voer de gegevens opnieuw in.
  • Je voerde 3 keer de foute pincode in.
  • Je voerde 3 keer de foute beveiligde ‘mPIN-code’ in.
  • Er staat niet genoeg geld op je bpaidkaart.
    • Oplossing: met je bpaid-app schrijf je direct en gratis geld over van je rekening naar je bpaidkaart.
  • Je zit aan je limiet: aan een geldautomaat kan je met je kaart tot € 500 per dag afhalen en tot € 1250 per week. In dat geval moet je wachten op de volgende dag of week.

Wanneer je kaart wordt geweigerd of geblokkeerd door een betaalterminal of geldautomaat, is dat meestal om een van de volgende redenen:

  • De chip of de magneetstrip van je kaart werkt niet meer.
  • Je hebt 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd.
  • Er staat niet genoeg geld op je kaart.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00

Zaterdag :
09:00 – 13:00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.