Mijn betaling werd geweigerd. Waarom?
Als de betaling met je bpaidkaart wordt geweigerd, zijn zit de mogelijkheden:
- Je voerde foute gegevens in, bijvoorbeeld een verkeerde cvc-code.
- Oplossing: voer de gegevens opnieuw in.
- Je voerde 3 keer de foute pincode in.
- Oplossing: reset je pincode en deblokkeer zo je kaart via de bpaid-app. Of bel 02 278 55 78. Vergat je je pincode? Zie: Ik vergat de pincode van mijn bpaidkaart. Wat nu?
- Je voerde 3 keer de foute beveiligde ‘mPIN-code’ in.
- Oplossing: je moet de extra beveiligingsstap opnieuw toevoegen via je bpaid-app. Zie: Hoe kan ik mijn bpaidkaart extra beveiligen?
- Er staat niet genoeg geld op je bpaidkaart.
- Oplossing: met je bpaid-app schrijf je direct en gratis geld over van je rekening naar je bpaidkaart.
- Je zit aan je limiet: aan een geldautomaat kan je met je kaart tot € 500 per dag afhalen en tot € 1250 per week. In dat geval moet je wachten op de volgende dag of week.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00
Zaterdag :
09:00 – 13:00
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.