Mijn kaart is vervallen en het saldo is overgemaakt naar de Deposito- en Consignatiekas. Hoe het bedrag terugkrijgen?
- Ga naar e-DEPO.
- Klik op de link "Aanmelden". Kies uw digitale sleutel om u te identificeren en kies vervolgens uw identificatiemodus (eigen naam of bedrijfsnaam).
- Klik op “Mijn dossiers raadplegen” en uw dossiers verschijnen onderaan.
- Klik op het gewenste dossier om in het dossier te komen.
- Bovenaan bij beschikbare acties kan u dan de terugbetaling vragen. Vul uw (actief) rekeningnummer in, klik op “een begunstigde toevoegen’. Klik daarna op ‘valideren’ en vervolgens op ‘aanmaken’ om de betaling aan te maken. Het bedrag zal binnen enkele dagen op uw rekening staan.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00
Zaterdag :
09:00 – 13:00
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.