Mijn pakje is beschadigd. Wat nu?

Het spijt ons van je beschadigde pakje. Neem binnen de 7 dagen na ontvangst van je pakje contact op met de afzender. Bezorg hem foto's van de beschadigde verpakking en inhoud, zodat hij voor een oplossing kan zorgen.

Enkel als afzender kan je een klacht indienen bij onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina.

Tip: Als je de schade opmerkt in het Afhaalpunt, kan je het pakje weigeren waarna het wordt teruggestuurd naar de afzender.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Online formulier

Snel en efficiënt afgehandeld.
Hou de barcode van het pakje bij de hand.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.