Waarom kreeg ik geen melding van mijn aangetekende zending?

Wanneer een aangetekende zending onderweg is, wordt deze gescand. We controleren dan of de naam op de enveloppe overeenkomt met de naam uit jouw account. Je zal in de volgende gevallen een melding ontvangen voor aangetekende zendingen:

  • Als je een My bpost app-account hebt
  • Als je een MijnVoorkeuren-account hebt
  • Als je in een Postkantoor of PostPunt hebt aangevraagd om aangetekende zendingen in je brievenbus te ontvangen.

Als de naam op de enveloppe niet precies overeenkomt met de naam uit je account, kunnen we je geen melding sturen. Voeg daarom al je namen en aliassen toe in je account (bijvoorbeeld: Alexandre Jansen, Alex Jansen, en A. Jansen).

Het is ook mogelijk dat je meldingen voor aangetekende zendingen hebt uitgeschakeld. Dit kan je eenvoudig weer inschakelen in de My bpost app.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.