Wat kan ik doen als contactloos betalen niet werkt?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom contactloos betalen niet werkt:

  • Je hebt de "contactloos"-functie nog niet geactiveerd. Daarvoor moet je een transactie uitvoeren met je pincode (een aankoop in de winkel of geldopname).
  • De terminal staat geen contactloze betaling toe (geen contactloos logo-logo). Je kan je aankopen altijd betalen door je kaart in de terminal te steken en je aankoop te bevestigen met je geheime code.
  • Je kaart beschikt niet over de "contactloos"-functie. Controleer of de kaart het contactloos logo-logo heeft.
  • U heeft vijf opeenvolgende contactloze transacties verricht.
  • Het gecumuleerde bedrag voor contactloze transacties overschrijdt de limiet van € 150.
  • Het bedrag van de afzonderlijke transactie ligt hoger dan € 50.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00

Zaterdag :
09:00 – 13:00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.