0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post doorsturen of bewaren
Doorsturen bij tijdelijke afwezigheid
Hoe werkt het?
Aanvragen of verlengen
Betaling
Gegevens wijzigen
Er loopt iets mis
24
vragen
in de categorie
« Doorsturen bij tijdelijke afwezigheid »
Hoe dien ik een klacht in over de Verhuisdienst?
Hoe kan ik mijn gegevens online aanpassen bij de Verhuisdienst?
Hoe verleng ik mijn contract met de Verhuisdienst?
Hoeveel kost het om mijn post tijdelijk door te sturen?
Wat moet ik doen met de post die bij mij toekomt, maar niet voor mij is?
Mijn post komt op het verkeerde adres aan? Hoe komt dat?
Waarom wordt mijn post gedeeltelijk of helemaal niet doorgestuurd?
Hoe moet ik mijn contract met de Verhuisdienst opzeggen?
Kan ik mijn post tijdelijk doorsturen tijdens mijn vakantie?
Kan ik mijn post doorsturen naar een tijdelijk adres zoals een hotel of ander vakantieverblijf?
Hoe weet de postbode dat mijn post moet worden doorgestuurd?
Ik krijg geen post meer. Hoe ga ik na of iemand anders een contract met de Verhuisdienst heeft afgesloten in mijn naam?
Krijg ik een bevestiging van mijn contract? Wat moet ik daarvoor doen?
Waarom wordt mijn post opnieuw naar mijn oude adres doorgestuurd?
Hoeveel kost het mij om mijn contract met de Verhuisdienst te verlengen?
Ik heb de Verhuisdienst niet meer nodig. Kan ik mijn contract voor de einddatum opzeggen?
Word ik terugbetaald als ik mijn contract opzeg?
Kan ik post die al doorgestuurd wordt verder laten doorsturen naar een derde adres?
Kan ik de einddatum van mijn contract met de Verhuisdienst aanpassen?
Ik ben terug uit vakantie, maar mijn post wordt nog altijd doorgestuurd. Wat moet ik doen?
Waar vind ik het contractnummer?
Kost het iets om mijn contract met de Verhuisdienst voor de einddatum op te zeggen?
Kan ik de post van een rusthuis naar mij laten doorsturen?
Wat moet ik doen met de post die bpost niet automatisch doorstuurt naar mijn nieuwe adres?
-