0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Er loopt iets mis
Mijn pakje is beschadigd
6
vragen
in de categorie
« Mijn pakje is beschadigd »
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies, beschadiging of niet-bezorging van mijn pakje?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Hoe krijg ik toch mijn geld als mijn pakje verloren of beschadigd raakt bij zending met betaling bij levering?
Ik nam een garantie op mijn pakje. Wanneer word ik terugbetaald in geval van schade of verlies?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?