0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje ontvangen
Levering vanuit het buitenland
Mijn pakje opvolgen
11
vragen
in de categorie
« Mijn pakje opvolgen »
Waarom is mijn internationale zending nog niet geleverd?
Moet ik invoerkosten betalen op een geschenk van buiten de EU?
Wat als bij mijn pakje de nodige informatie voor de inklaring ontbreekt?
Hoe kan ik mijn pakje dat uit het buitenland komt volgen?
Mijn pakje komt van buiten de EU. Welk proces doorloopt het voor ik het kan ontvangen?
Kan ik mijn invoerkosten op een andere manier betalen dan online?
Mijn pakje is besteld via een Europese webshop. Waarom moet het toch nog langs de douane of moet ik toch nog extra kosten betalen?
Waarom moet ik invoerkosten betalen voor een barcodenummer dat ik niet ken?
Moet mijn pakje langs de douane als het uit de Europese Unie komt?
Moet ik invoerkosten betalen op mijn aankoop via een Europese webshop?
Waarom moet ik een factuur bezorgen bij de invoerprocedure van mijn pakje?
-