0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Wens- en postkaarten
Mobile Postcard
Mobile Postcard app
22
vragen
in de categorie
« Mobile Postcard app »
Hoe download ik de Mobile Postcard-app?
Wat doe ik als de Mobile Postcard-app blokkeert of traag werkt?
Kan ik de taal van de app veranderen?
Werkt de Mobile Postcard-app op computer, tablet en smartphone?
Kan ik een wachtwoord instellen voor de app?
Hoe maak ik een account aan voor de Mobile Postcard-app?
Kan ik een adressenlijst uploaden, zodat ik de adressen niet manueel hoef in te voeren?
Kan ik bij Mobile Postcard inloggen met dezelfde gegevens als bij MijnKaart?
Hoe verwijder ik bewaarde adressen in de Mobile Postcard-app?
Wat zijn credits?
Kan ik adressen bewaren in de Mobile Postcard-app?
Krijg ik een duidelijke preview van mijn postkaart om de fotokwaliteit na te kijken?
Welk besturingssysteem moet mijn smartphone minstens hebben voor de app?
Blijven wijzigingen bewaard als ik de app sluit?
Hoelang blijft mijn account actief?
Geeft de Mobile Postcard-app een melding als de kwaliteit van mijn foto’s niet goed is?
Wat zijn de voordelen van credits?
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik mijn credits overzetten naar mijn nieuwe e-mailadres?
Word ik automatisch op de hoogte gehouden van updates van de app?
Hoelang blijft mijn gepersonaliseerde postkaart bewaard?
Kan ik zelf aanpassingen doen als de fotokwaliteit niet goed is?
Heb ik internet nodig om een postkaart te maken met Mobile Postcard?