0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
Online betaling
16
vragen
in de categorie
« Online betaling »
Hoe doe ik een online aankoop met Mastercard Identity Check?
Hoe activeer ik Mastercard Identity Check op mijn bpaidkaart via de My bpaid-app?
Hoe maak ik een Mastercard Identity Check wachtwoord aan via het My bpaid-portaal?
Hoe activeer ik mijn bpaidkaart om op beveiligde sites te betalen?
Wat als ik de verkeerde code of het verkeerde Mastercard Identity Check wachtwoord ingeef?
Ik betaalde met mijn bpaidkaart, maar de betaling is niet succesvol afgerond. Gaat er nu geld van mijn kaart?
Welke gegevens heb ik nodig om online te betalen?
Hoe kan ik mijn mPIN-code voor Mastercard Identity Check wijzigen?
Ik heb mijn verificatiecode via SMS niet ontvangen. Wat nu?
Wat als ik Mastercard Identity Check niet activeer op mijn bpaidkaart?
Waarom wordt mijn verificatiecode niet aanvaard?
Hoe valideer ik een online betaling?
Hoe betaal ik op een beveiligde site met mijn bpaidkaart?
Hoe kan ik mijn Mastercard Identity Check wachtwoord wijzigen?
Hoe controleer ik of mijn bpaidkaart Mastercard Secured is?
Ontvang ik de verificatiecode ook per sms als ik online aankoop in het buitenland?
-