Scanning
Ontvang inkomende post digitaal en vereenvoudig uw documentbeheer
- Ontvang de gegevens die u nodig heeft digitaal
- Bespaar manuele verwerkingskosten
- Versnel uw interne processen
- Voor archieven, contracten, facturen, enz.
Hoe werkt het?
Hoeveel kost het?
Het tarief voor het digitaliseren van uw archief of inkomende post hangt o.a. af van het aantal documenten, de manier waarop u ons de documenten bezorgt en de hoeveelheid en het type gegevens dat we uit uw documenten halen.
Zijn mijn documenten en gegevens veilig?
De beveiliging van uw (digitale) informatie wordt op verschillende niveaus gewaarborgd:
- Onze productieomgeving beschikt over een badgingsysteem, camerabewaking en brandbeveiliging gekoppeld aan een alarmcentrale
- De confidentialiteit en veiligheid van uw gegevens worden bewaakt a.d.h.v. een autorisatiematrix, geïntegreerd in de applicaties en de achterliggende systemen
- Datatransfers gebeuren conform de veiligheidseisen rondom GDPR
Misschien heeft u deze vragen nog
De 6 stappen van het scanproces:
1. Ontvangst van uw documenten
2. Sortering en voorbereiding
3. Scanning en gegevensextractie (OCR & validatie)
4. Transformatie
5. Veilige levering (sFTP) van het digitale bestand volgens uw voorwaarden, formaten (PDF, JPEG, XML, ...) en levertijden. We scannen uw post de dag dat we hem ontvangen en bezorgen hem u digitaal.
6. Archivering: we bieden u aan om uw post voor een korte, middellange of lange tijd te archiveren. We kunnen uw papieren post ook veilig vernietigen, of ze op termijn aan u bezorgen.
Indien u wenst dat we u contacteren voor een vrijblijvend voorstel, laat dan uw gegevens achter via onderstaand online formulier.
De ruimte waar we uw post scannen, is een beveiligde zone: alleen personeel met een badge mag er binnen. De ruimte is ook uitgerust met bewakingscamera's. Online archivering is een veilig proces dat niet lang duurt. Indien u wenst dat we u contacteren voor een vrijblijvend voorstel, laat dan uw gegevens achter via onderstaand online formulier.
Via de dienst Scanning ontvangen we uw post in uw plaats en zetten we ze om in elektronische bestanden die we aan u bezorgen.
Indien u wenst dat we u contacteren voor een vrijblijvend voorstel, laat dan uw gegevens achter via onderstaand online formulier.
De dienst Scanning werkt voor brieven en aangetekende zendingen van alle formaten. Voor aangetekende zendingen moet u ons eerst een volmacht bezorgen waarin u verklaart dat u bpost de bevoegdheid geeft om ze te openen.
Indien u wenst dat we u contacteren voor een vrijblijvend voorstel, laat dan uw gegevens achter via onderstaand online formulier.
U krijgt van ons rapporten van alle gescande documenten. U kiest zelf met welke regelmaat u die wil ontvangen. Indien u wenst dat we u contacteren voor een vrijblijvend voorstel, laat dan uw gegevens achter via onderstaand online formulier.