Direct Mail Tester
U gebruikt Direct Mail voor de eerste keer ? Test de effectiviteit van het medium met de DM Tester-aanbod.
Voorwaarden
Om van de DM Tester-aanbieding te kunnen genieten, moet u aan de volgende voorwaarden voldoen :
- U gebruikt Direct Mail voor de eerste keer of heeft in de twee jaar voor uw aanvraag minder dan 25 000 euro uitgegeven aan Direct Mail-frankering. (gemeten door een onafhankelijke onderneming: Nielsen).
- U sluit een Direct Mail Tester-contract af geldig voor 6 maanden maximum (vanaf 1 juli 2023) en in ieder geval voor een afgifte voor 31 december 2023.
- U voert een post-campagneonderzoek uit met de bpost Barometer (aangeboden) en u deelt de resultaten van uw campagne met bpost.
U voldoet ook aan de volgende operationele voorwaarden :
- Uw afgifte bestaat uit van minstens 12 500 Direct Mail-zendingen (maximaal 3 afgiften en maximaal 100 000 zendingen in totaal).
- Uw zendingen voldoen aan de toegangscriteria voor de Direct Mail tarieven van bpost en de specifieke voorwaarden van DM Boost zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden voor Geadresseerde Zendingen (nationaal).
- Concreet: u plakt een Mail ID-barcode op uw zendingen en u kondigt uw afgifte aan via e-MassPost. Zie de MassPost gids voor meer informatie.
- Neem gerust contact op met uw Account Manager voor de volledige voorwaarden en de tarieven van deze actie.
Promotie
U kan de DM Boost basistarief gebruiken en van de operationele kortingen per afgifte genieten mits naleving van de voorbereidings- en afgifte procedures zoals beschreven in de algemene voorwaarden voor Geadresseerde Zendingen (nationaal) en in de operationele gidsen.
Of contacteer je account manager