Pakjes verzenden
Flexibele verzend- en retouroplossingen binnen België
- Kies uit 4 verschillende leveringsmethodes
- Laat klanten makkelijk hun leveringsvoorkeur instellen
- Alle pakjes tot 30 kg worden de volgende werkdag geleverd
Altijd een leveringsmethode op maat van uw klant
Aan de deur
Uw klanten kunnen kiezen om hun pakje thuis, op het werk of om het even welk ander adres te laten leveren.
In een Afhaalpunt
Met meer dan 3000 Afhaalpunten in België kunnen uw klanten hun pakje makkelijk in de buurt afhalen wanneer het hen past: overdag, ’s avonds, in het weekend…
In een Pakjesautomaat
Snel, makkelijk en on-the-go een pakje afhalen? Bied uw klanten de mogelijkheid om hun pakje te laten leveren in een Pakjesautomaat. Zo kunnen ze dag en nacht hun bestelling afhalen.
In uw winkelpunt
Laat klanten makkelijk zelf hun aankoop afhalen in uw winkelpunt. De ideale manier om extra verkoop te realiseren en de band met uw online klant te versterken.
Klant niet thuis? Geen probleem
Uw klant kan snel via MijnVoorkeuren of in de My bpost app zijn leveringsvoorkeuren instellen of aanpassen. Zo kiest hij makkelijk zelf waar zijn pakjes geleverd mogen worden:
Rechtstreeks in een Afhaalpunt
Het pakje wordt voor 11 uur ’s ochtends in het gekozen Afhaalpunt of Pakjesautomaat geleverd.
Eerst bij de klant thuis
Indien niemand thuis, kan uw klant kiezen om uw pakje te leveren:
- Bij een buur
- Op een veilige plaats
- In een Afhaalpunt of Pakjesautomaat in de buurt
Flexibele verzendopties
Maak het verschil met extra verzendoplossingen voor uw klanten.
Laat ze zelf kiezen wanneer en hoe ze hun pakje ontvangen.
Aanvullende verzendopties bij een contract
Met een contract op maat kan u gebruikmaken van al onze flexibele verzendopties.
De volgende opties zijn exclusief voor klanten met een bpost-contract.
Meer weten over onze aanvullende verzendopties? Neem contact met ons op of vraag ernaar bij uw Account Manager.
Gebruiksvriendelijke retouroplossingen
Iets retour sturen? Geen probleem.
Uw klanten doen het snel en makkelijk via één van onze 3000 Afgiftepunten of Pakjesautomaten.
Via Track & Trace kunnen ze steeds de status van hun teruggestuurde bestelling volgen.
Meer weten over onze retouropties? Neem contact met ons op of vraag ernaar bij uw Account Manager.