0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Ophaalmogelijkheden
Collect & Stamp
Hoe werkt het?
Tarieven
Er is een probleem
Soorten zendingen
Voorbereiding
Facturatie
Applicatie
30
vragen
in de categorie
« Collect & Stamp »
Wat is Collect & Stamp?
Waar kan ik materiaal bestellen om Collect & Stamp-zendingen voor te bereiden?
Waar vind ik de afgiftebewijzen voor de aangetekende zendingen die ik met Collect & Stamp heb verzonden?
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Wat is het tarief voor de dienst Collect & Stamp?
Ik heb een retourzending gekregen met de melding 'Onvoldoende gefrankeerd'. Hoe is dat mogelijk?
Hoe krijg ik toegang tot Collect & Stamp?
Hoe moet ik mijn zending voor Collect & Stamp voorbereiden en sorteren?
Hoe verstuur ik mijn aangetekende zendingen via Collect & Stamp?
Ik ken mijn kostenplaats niet.
Hoe verander ik de dag en het uur van de afhaling van onze post?
Kan ik mijn Collect & Stamp-contract onderbreken tijdens een sluitingsperiode van mijn bedrijf?
Hoe verander ik het afhaaladres?
Welk soort zendingen worden door Collect & Stamp verwerkt?
Vervangen de transacties, facturen en bijlagen in Collect & Stamp mijn papieren facturen?
De postbode is vandaag niet langsgekomen, terwijl het een afhaaldag is. Wat moet ik doen?
Hoe verander ik een Recurrent Collect (= Collect & Send)-contract in een Collect & Stamp-contract?
Ik moet een groot aantal aangetekende zendingen verzenden. Kan ik dat via Collect & Stamp doen?
Ik wil een kostenplaats aan mijn contract toevoegen. Hoe doe ik dat?
Ik heb een afgiftebewijs gekregen voor een aangetekende zending die door Collect & Stamp is afgehaald, maar de afgiftedatum klopt niet.
Kan ik maar 1 kostenplaats hebben voor al mijn vestigingen?
Waar kan ik een klacht over Collect & Stamp indienen?
Kunnen we onze post laten afhalen zonder dat er iemand aanwezig is?
Hoe sluit ik een contract voor Collect & Stamp?
We zijn een grote organisatie/een groot bedrijf met verschillende vestigingen. Hoe stel ik voor elke vestiging afzonderlijke facturering in?
Kan ik Collect & Stamp maar 1 keer of af en toe gebruiken?
Ik kan mij niet aanmelden op Collect & Stamp. Wat moet ik doen?
Ik heb mijn Starter Kit niet gekregen. Wat moet ik doen?
Zijn er volumebeperkingen voor Collect & Stamp?
Binnen welke termijn kan ik de dienst Collect & Stamp gebruiken?