0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Ophaalmogelijkheden
Recurrent Collect
Collect & Stamp
Occasionele ophaling
Transport
55
vragen
in de categorie
« Ophaalmogelijkheden »
Wat is Collect & Stamp?
Waar kan ik materiaal bestellen om Collect & Stamp-zendingen voor te bereiden?
Kan ik een ophaling annuleren als mijn bedrijf gesloten is?
Waar vind ik de afgiftebewijzen voor de aangetekende zendingen die ik met Collect & Stamp heb verzonden?
Hoe bestel ik extra materiaal om mijn zendingen voor te bereiden?
Hoe moet ik mijn nationale aangetekende zendingen voor Recurrent Collect (= Collect & Send) voorbereiden?
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Wat is het tarief voor de dienst Collect & Stamp?
Ik wil mijn post/pakjes 1 keer door bpost laten afhalen. Wat moet ik doen?
Ik heb een retourzending gekregen met de melding 'Onvoldoende gefrankeerd'. Hoe is dat mogelijk?
Hoe krijg ik toegang tot Collect & Stamp?
Hoe moet ik mijn zending voor Collect & Stamp voorbereiden en sorteren?
Hoe verstuur ik mijn aangetekende zendingen via Collect & Stamp?
Hoe laat ik als bedrijf mijn post door bpost afhalen?
Ik ken mijn kostenplaats niet.
Ik heb een grote hoeveelheid post/pakjes om te verzenden. Kan ik ze door bpost laten afhalen? Hoe?
Hoe verander ik de dag en het uur van de afhaling van onze post?
Kan ik mijn Collect & Stamp-contract onderbreken tijdens een sluitingsperiode van mijn bedrijf?
Hoe verander ik het afhaaladres?
Ik heb een grote, dringende zending. Kan ik ze zelf afgeven in een MassPost Center?
Welk soort zendingen worden door Collect & Stamp verwerkt?
Hoe pas ik mijn facturatiegegevens voor Recurrent Collect (= Collect & Send) aan?
Hoe moet ik mijn post voor Recurrent Collect (= Collect & Send) voorbereiden?
Vervangen de transacties, facturen en bijlagen in Collect & Stamp mijn papieren facturen?
Hoe gebeurt de facturatie van de ophalingen?
Hoe moet ik mijn post voor Recurrent Collect (= Collect & Send) frankeren?
Hoe moet ik mijn post voor Recurrent Collect (= Collect & Send) voorbereiden wanneer ik gefrankeerde post wil verzenden met het Port Betaald-frankeermerk?
De postbode is vandaag niet langsgekomen, terwijl het een afhaaldag is. Wat moet ik doen?
Hoe verander ik een Recurrent Collect (= Collect & Send)-contract in een Collect & Stamp-contract?
Mijn bedrijf verhuist. Hoe moet ik dat aan bpost doorgeven?
Ik wil een kostenplaats aan mijn contract toevoegen. Hoe doe ik dat?
Ik moet een groot aantal aangetekende zendingen verzenden. Kan ik dat via Collect & Stamp doen?
Ik heb een afgiftebewijs gekregen voor een aangetekende zending die door Collect & Stamp is afgehaald, maar de afgiftedatum klopt niet.
Hoe betwist ik een Recurrent Collect (= Collect & Send)-factuur?
Kan ik maar 1 kostenplaats hebben voor al mijn vestigingen?
Mijn postzak werd niet afgehaald. Hoe komt dat?
Hoe bereid ik mijn pakjes voor Recurrent Collect (= Collect & Send) voor?
Waar kan ik een klacht over Collect & Stamp indienen?
Wat is het tarief om mijn post door bpost te laten afhalen?
Kunnen we onze post laten afhalen zonder dat er iemand aanwezig is?
bpost heeft mijn postzak verloren. Wat nu?
Kan ik een Distripost verzenden via Recurrent Collect (= Collect & Send)?
Kan ik ook af en toe een ophaling aanvragen?
Hoe dien ik een klacht in over Recurrent Collect (= Collect & Send)?
Hoe sluit ik een contract voor Collect & Stamp?
We zijn een grote organisatie/een groot bedrijf met verschillende vestigingen. Hoe stel ik voor elke vestiging afzonderlijke facturering in?
Zijn er volumebeperkingen voor het laten ophalen van zendingen?
Kan ik Collect & Stamp maar 1 keer of af en toe gebruiken?
Ik kan mij niet aanmelden op Collect & Stamp. Wat moet ik doen?
Ik heb mijn Starter Kit niet gekregen. Wat moet ik doen?
Zijn er volumebeperkingen voor Collect & Stamp?
Kan ik mijn post laten afhalen zonder dat er iemand aanwezig is?
Krijg ik een 'building discount'? (een korting om post op te halen van verschillende bedrijven in 1 gebouw)
Binnen welke termijn kan ik een ophaling aanvragen na het tekenen van mijn contract?
Binnen welke termijn kan ik de dienst Collect & Stamp gebruiken?