0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Ophaalmogelijkheden
Recurrent Collect
Hoe werkt het?
Tarieven
Facturatie
Ophaling
Voorbereiding
Er is een probleem
24
vragen
in de categorie
« Recurrent Collect »
Kan ik een ophaling annuleren als mijn bedrijf gesloten is?
Hoe bestel ik extra materiaal om mijn zendingen voor te bereiden?
Hoe moet ik mijn nationale aangetekende zendingen voor Recurrent Collect (= Collect & Send) voorbereiden?
Hoe laat ik als bedrijf mijn post door bpost afhalen?
Ik heb een grote, dringende zending. Kan ik ze zelf afgeven in een MassPost Center?
Hoe pas ik mijn facturatiegegevens voor Recurrent Collect (= Collect & Send) aan?
Hoe moet ik mijn post voor Recurrent Collect (= Collect & Send) voorbereiden?
Hoe gebeurt de facturatie van de ophalingen?
Hoe moet ik mijn post voor Recurrent Collect (= Collect & Send) frankeren?
Hoe moet ik mijn post voor Recurrent Collect (= Collect & Send) voorbereiden wanneer ik gefrankeerde post wil verzenden met het Port Betaald-frankeermerk?
Hoe verander ik een Recurrent Collect (= Collect & Send)-contract in een Collect & Stamp-contract?
Mijn bedrijf verhuist. Hoe moet ik dat aan bpost doorgeven?
Hoe betwist ik een Recurrent Collect (= Collect & Send)-factuur?
Mijn postzak werd niet afgehaald. Hoe komt dat?
Hoe bereid ik mijn pakjes voor Recurrent Collect (= Collect & Send) voor?
Wat is het tarief om mijn post door bpost te laten afhalen?
bpost heeft mijn postzak verloren. Wat nu?
Kan ik een Distripost verzenden via Recurrent Collect (= Collect & Send)?
Kan ik ook af en toe een ophaling aanvragen?
Hoe dien ik een klacht in over Recurrent Collect (= Collect & Send)?
Zijn er volumebeperkingen voor het laten ophalen van zendingen?
Kan ik mijn post laten afhalen zonder dat er iemand aanwezig is?
Krijg ik een 'building discount'? (een korting om post op te halen van verschillende bedrijven in 1 gebouw)
Binnen welke termijn kan ik een ophaling aanvragen na het tekenen van mijn contract?