0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Online tools
Customer Support Tool
14
vragen
in de categorie
« Customer Support Tool »
Hoe volg ik de status van mijn ingediende aanvragen op via de Customer Support Tool?
Hoe krijg ik toegang tot de Customer Support Tool?
Waarvoor dient de Customer Support Tool?
Ik vind mijn aanvraag niet terug in de Customer Support Tool in het overzicht. Wat nu?
Kan ik zelf een openstaande klacht afsluiten?
Wat is het verschil tussen Shipping Manager en de Customer Support Tool?
Voor welke pakjes kan ik via de Customer Support Tool een klacht indienen?
Krijgt mijn klacht ingediend via de Customer Support Tool de hoogste prioriteit?
Kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool zonder dat ik over alle documenten beschik?
Voor welke pakjes kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool?
Wie heeft er binnen mijn bedrijf toegang tot de Customer Support Tool en hoe kan ik iemand toegang geven?
Kan ik een aanvraag heropenen in de Customer Support Tool?
Wat zijn de technische vereisten om de Customer Support Tool te gebruiken?
Ik vind mijn pakje niet terug via de Customer Support Tool. Wat nu?
-