0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post ontvangen
Daily Service
OptiRetour
Scanning
27
vragen
in de categorie
« Post ontvangen »
Hoe werkt de dienst Scanning concreet?
Vanaf hoe laat wordt de post geleverd met Early Daily Service?
Hoe de link leggen tussen het Mail ID en het originele adres?
Hoe ben ik zeker dat de scanprocedure goed is beveiligd?
Wat is Daily Service?
Het is na 9 uur en de postbode is nog altijd niet langsgekomen. Waar kan ik dat melden?
Ik wil al mijn post scannen. Welke oplossing heeft bpost daarvoor?
Welke post wordt gescand?
Wat zijn de tarieven voor Daily Service en Early Daily Service?
Welke post wordt er voor 9 uur geleverd met Early Daily Service?
Waarom moet ik meer betalen om mijn post dagelijks te ontvangen, wat vroeger een gratis dienst was?
Hoe ben ik zeker dat al mijn post goed wordt gescand?
Hoe werkt OptiRetour?
Hoe schrijf ik me in op de dienst Scanning?
Hoe beëindig ik mijn contract met Early Daily Service?
Wat is OptiRetour?
Werkt Daily Service op feestdagen met aangepaste leveringsdiensten?
Wat zijn de tarieven voor OptiRetour?
Hoe schrijf ik me in voor OptiRetour?
De kwaliteit van de scans is niet goed genoeg. Hoe vermijd ik dat in de toekomst?
Mijn post wordt systematisch pas na 9 uur geleverd. Wat moet ik doen?
Mijn bedrijf verhuist en we gebruiken de Verhuisdienst. Hoe zorgen jullie ervoor dat de post voor 9 uur 's morgens aankomt tijdens de looptijd van het contract met de Verhuisdienst?
Word ik gewaarschuwd als er geen post is?
Hoe waarschuwt bpost mij als er een probleem is met het scannen van mijn post?
Hoe sluit ik een contract voor Early Daily Service?
Waar vermeld ik het retouradres van mijn OptiRetour-postbus op de enveloppe?
Hoe schrijf ik het adres van mijn OptiRetour-postbus op een enveloppe?