Hoe activeer of deactiveer ik Mijn Post in de My bpost app?

De nieuwe functie Mijn Post in de My bpost app is momenteel een bètaversie. Tijdens de testfase beperken we het aantal gebruikers tot een selectie bètatesters.

Hoe weet ik of ik Mijn Post (bèta) kan activeren?

Je ontvangt een e-mail of ziet het tabblad Mijn Post in het ‘Meer’-menu van de My bpost app. Gevonden? Dan kan je de functie activeren en testen, door simpelweg je identiteit en adres met itsme® te controleren. Binnenkort heb je meer opties om je ID te bevestigen.

Hoe deactiveer ik Mijn Post (bèta)?

Je deactiveert Mijn Post in het ‘Meer’-menu van het Mijn Post-tabblad. Is de knop rood, dan is Mijn Post actief. Liever deactiveren? Tik op de knop. Mijn Post staat uit als de knop grijs is.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.