Hoe dien ik een klacht in over de Verhuisdienst?

Een klacht indienen over de Verhuisdienst doe je het snelst via het online formulier onderaan deze pagina. Voor een vlotte behandeling van je klacht vragen we je naar je contractnummer. Dit nummer wordt voorafgegaan door de letters AC en vind je terug op:

  • je contract
  • de bevestigingsmail of -brief
  • elke briefwisseling of e-mail van bpost over je contract
  • de startpagina nadat je bent aangemeld op de Verhuisdienst

Ook als je liever de klantendienst wilt bellen, zullen we naar je contractnummer vragen.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.