Hoe weet ik wanneer mijn pakje is geleverd?

Je kan je pakje online volgen via Track & Trace en de My bpost app. Vul daar het barcodenummer in dat op het etiket van je retourzending staat. Vul ook de juiste postcode in:

  • Zit er een retouretiket in je pakje, dan is dat de postcode van het originele verzendetiket dat op het pakje kleeft.
  • Moet je zelf een verzendetiket aanmaken, dan is dat de postcode van de ontvanger van je retourzending.

In de app krijg je een melding wanneer je pakje is geleverd.

Als je zelf een verzendetiket maakt en koopt, kan je de optie 'Ontvangstbewijs' aanklikken.
Dan krijg je een sms of e-mail over de status van je pakje:

  • Wanneer het pakje is geleverd.
  • Wanneer het pakje niet is afgegeven omdat er niemand bij de bestemmeling aanwezig is. Het wordt dan geleverd bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of PostPunt.
  • Wanneer de bestemmeling het niet is komen afhalen in een Postkantoor of PostPunt.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.