Mijn pakje zou thuis geleverd worden, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
bpost zendt je pakje terug naar de afzender als:
- De afzender je thuisadres verkeerd heeft ingevoerd.
- Je pakje werd geweigerd aan de deur (doordat het bijvoorbeeld beschadigd is)
- Je na 14 kalenderdagen je pakje niet bent gaan afhalen in het Afhaalpunt
- Je na 5 kalenderdagen je pakje niet bent gaan afhalen in de Pakjesautomaat
Contacteer de afzender om verdere stappen te ondernemen (bv. om je pakje opnieuw te laten verzenden of als je een terugbetaling wilt). Is je pakje onterecht terug naar afzender, laat het dan weten via ons online formulier onderaan deze pagina.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Online formulier
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.