Mijn post komt op het verkeerde adres aan? Hoe komt dat?

Misschien sloop er bij de aanvraag een fout in het huisnummer of de straatnaam. Kijk na in je contract of het juiste adres vermeld staat. Als dat niet het geval is, kan je het nieuwe adres gratis en op elk moment aanpassen. Dat doe je online als je de Verhuisdienst online hebt aangevraagd, en in een Postkantoor als je je contract via die weg afsloot. Hou het contractnummer bij de hand.

Als er een andere oorzaak is dat je post verkeerd geleverd wordt, kan je best een klacht registreren via het online formulier onderaan deze pagina.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.