Waarom krijg ik een foutmelding bij activatie van Mijn Post?

Voor Mijn Post (bèta) is het belangrijk dat jouw adres en naam correct zijn. Als jouw naam of adres in de My bpost app anders is dan deze van Itsme®, is het niet mogelijk om Mijn Post te activeren. Geen zorgen, je kan dit oplossen op twee manieren.

  • Je Itsme®-adres updaten

    Als jouw adres in Itsme® niet correct is, dan kan je je adres updaten via de website van itsme®.

  • Je naam en/of adres via My bpost app updaten

    Is je naam en/of adres correct in Itsme®, maar niet in de My bpost app, dan kan je dit in de app wijzigen via ‘Mijn profiel’.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.