Waarom mislukt de betaling van mijn invoerkosten?
De invoerkosten voor je pakje kan je enkel via de My bpost app of Track & Trace op voorhand betalen. Mislukt de betaling, ga dan even het volgende na:
- Hou er rekening mee dat bij een mislukte poging (of als je de betaling zelf geannuleerd hebt), het systeem automatisch een wachttijd van ongeveer 30 min. inschakelt. Probeer nadien opnieuw.
- Controleer of je kredietkaart voldoende krediet heeft, en of je zichtrekening voldoende is aangevuld.
- Controleer of je geen fout hebt gemaakt bij het invoeren van de kaartgegevens.
- Controleer of je internetconnectie niet is onderbroken.
- Bij betaling met een kredietkaart moet je kaart 3D-secured zijn. Is dat niet het geval, of ben je niet meer zeker van je wachtwoord of code, contacteer dan je bank of uitgever van je kaart.
![](/themes/custom/nbw/images/faq/curve-top.png)
![](/themes/custom/nbw/images/faq/curve-bottom.png)
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.