Waarom werd mijn online betaling met mijn bpaidkaart geweigerd?
Wanneer je online betaling wordt geweigerd, is dat meestal om een van de volgende redenen:
- Je hebt een of meer onjuiste gegevens ingevoerd.
- Je hebt 3 keer een verkeerde authenticatiecode - de code die je via sms krijgt - ingevoerd. Probeer het in dat geval later nog eens.
- Je gebruikt de app om je betalingen te valideren en hebt 3 keer een verkeerde mPIN-code ingevoerd. Je moet je smartphone dan opnieuw registreren.
- Er staat niet genoeg geld op je kaart om je aankoop te doen.
- Je bent over de dag- of weeklimiet van je kaart gegaan.
Vermoed je fraude, bel dan onze klantendienst op het nummer 02 278 55 78.
![](/themes/custom/nbw/images/faq/curve-top.png)
![](/themes/custom/nbw/images/faq/curve-bottom.png)
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00
Zaterdag :
09:00 – 13:00
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.