Waarom werd mijn pakje niet bij een buur geleverd?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je pakje niet bij een buur is geleverd:

  • De postbode kon je pakje niet bij een buur leveren omdat hij/zij niet thuis was of weigerde je pakje aan te nemen.
  • Je pakje is een zending met betaling bij levering.
  • Je pakje is een beveiligde levering en vereist een code voor ontvangst.
  • Je pakje is een aangetekende zending.
  • Je gekozen buur (via MijnVoorkeuren) woont verder dan 50 m wandelafstand van je huis.
  • Het pakje is besteld via een e-mailadres dat (nog) niet gelinkt is aan je leveringsvoorkeuren. Hierdoor konden we je leveringsvoorkeur niet toepassen. Hou er rekening mee dat de validatie van een nieuwe account of nieuw adres via MijnVoorkeuren 10 dagen duurt.

Als bovenstaande redenen niet de oorzaak zijn volgens jou, kan je dit melden via het online formulier onderaan deze pagina.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.