Wat moet ik doen als mijn bestelling niet volledig is?

De kans is groot dat je bestelling niet onvolledig is, maar werd opgesplitst in verschillende aparte zendingen. Dat hangt af van de hoeveelheden die je hebt besteld, of van het soort product, zoals een verpakking van bpost die niet in je brievenbus past. Alle producten die je hebt besteld, staan op de leveringsbon. Het ontbrekende product wordt automatisch nageleverd.

Als je na 7 werkdagen nog niet alle artikelen hebt ontvangen die je hebt besteld, neem je best contact op met de klantendienst. Die zal indien nodig het ontbrekende deel van je bestelling opnieuw verzenden.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Webform  

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 17.30 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.