0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Verzenden naar het buitenland
Pakje voorbereiden
Verzendetiket maken
Pakjes afgeven
Pakje volgen
Bij levering
69
vragen
in de categorie
« Verzenden naar het buitenland »
Kan ik mijn pakje online volgen?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Hoeveel kost het om een pakje te verzenden?
Waar kan ik mijn pakje afgeven?
Wat mag ik niet verzenden?
Wat gebeurt er als mijn pakje niet is afgeleverd?
Welk soort verpakkingen of verzenddozen heeft bpost in zijn gamma?
Ik wil een groot pak verzenden binnen België. Welke grootte en gewichten zijn toegestaan?
Hoe verzend ik een pakje via een Pakjesautomaat?
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Hoe weet ik wanneer mijn pakje is aangekomen bij de bestemmeling?
Hoelang is mijn internationale pakje onderweg?
Wat zijn de afmetingen van de verschillende pakjes van bpost?
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Pakje verzenden: welke gegevens heb ik nodig?
Wat is het tarief van bpost om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Hoelang is mijn pakje onderweg naar het buitenland?
Ik wil een pakje afgeven, waar vind ik Afgiftepunten van bpost en openingsuren?
Waar kan ik dozen en enveloppen kopen om een pakje te verzenden?
Hoe moet ik mijn online verzendetiket printen en kleven?
Welke documenten heb ik nodig om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Mag ik geld verzenden?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Hoe groot en zwaar mag mijn pakje voor het buitenland zijn?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Hoe frankeer ik mijn pakje?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Kan mijn pakje de dag zelf geleverd worden?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Moet ik mijn pakje verzenden in een doos van bpost?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Kan ik mijn pakje aan de postbode meegeven voor verzending?
Ik heb een pakje verzonden. Hoe ontvang ik een betalingsbewijs of factuur?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Voor welke landen heb ik geen douanedocumenten nodig als ik een pakje wil verzenden?
Wat is een HS-code?
Kan ik postzegels op mijn pakje kleven in plaats van een verzendetiket?
Ik heb een fout gemaakt bij het online aanmaken van mijn verzendetiket. Kan ik de gegevens nog aanpassen?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Kan ik mijn pakje 24/7 deponeren in een Pakjesautomaat?
Waar geef ik mijn pakje af?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Kan ik een voorgefrankeerde doos kopen?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Kan ik mijn pakje in om het even welk land volgen?
Hoe beïnvloedt de brexit mijn zendingen naar het Verenigd Koninkrijk?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Wanneer betaal ik invoerkosten voor een pakje?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Kan ik in de eShop 1 verzendetiket kopen?
Waarom maak ik het best een account aan?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Kan ik een verzendetiket met de My bpost app aanmaken?
Kan iemand in het Postkantoor of PostPunt helpen met mijn internationale zending?
Hoe frankeer ik mijn pakje voor het buitenland?
Hoe bereid ik mijn pakje naar een bestemming in het buitenland voor?
Moet ik mijn pakje speciaal inpakken als ik het naar het buitenland wil verzenden?
Mag ik het adres op mijn pakje in mijn eigen taal noteren?
Waar kan ik meerdere verpakkingen tegelijk kopen?
Kan ik in de eShop internationale verzendetiketten kopen?
Waarom registreert bpost de gegevens van mijn internationale pakje digitaal?
Hoe vermijd ik dat de ontvanger invoerkosten moet betalen?