0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Aangetekende zending versturen
Verzenden binnen België
Hoe werkt het?
Voorbereiden
Verzenden
Volgen
40
vragen
in de categorie
« Verzenden binnen België »
Hoe kan ik mijn aangetekende zending online volgen?
Mijn aangetekende zending is na enkele dagen nog altijd 'onderweg'. Wat nu?
Hoeveel kost een aangetekende zending?
Wat als de bestemmeling mijn aangetekende zending met ontvangstbewijs niet komt afhalen?
Hoe verzend ik een binnenlandse aangetekende zending?
Wat is het verschil tussen een normale zending en een aangetekende zending?
Wanneer wordt mijn aangetekende zending bezorgd?
Hoe en waar kan ik een ontvangstbewijs aanvragen?
Welke zegels heb ik nodig om mijn aangetekende zending te frankeren?
Hoe weet ik zeker dat de geadresseerde mijn aangetekende zending heeft ontvangen?
Wat gebeurt er met mijn aangetekende zending als mijn bestemmeling niet thuis is?
Waarom is mijn aangetekende zending naar mij teruggezonden?
Kan ik een aangetekende zending online aanvragen?
Hoe weet ik wanneer mijn aangetekende zending is ontvangen?
Wie mag een aangetekende zending in ontvangst nemen?
Hoe weet ik wanneer mijn aangetekende zending met verzekering op maat is ontvangen?
Krijg ik een bewijs dat mijn aangetekende zending is verzonden?
Wanneer gebruik ik een aangetekende zending?
Wat neem ik mee naar het Postkantoor of PostPunt om mijn aangetekende zending vlot verzendklaar te maken?
Wat gebeurt er met mijn aangetekende zending als de bestemmeling verhuisd is?
Hoe maak ik mijn aangetekende zending met verzekering op maat verzendklaar?
Waar geef ik mijn aangetekende zending af?
Wat is de maximale grootte en het maximumgewicht voor een aangetekende zending?
Zijn meldingen van Track & Trace een rechtsgeldig bewijs?
Hoe laat ik meerdere geadresseerden voor ontvangst tekenen?
Kan ik een afgiftebewijs via e-mail ontvangen van mijn aangetekende zending?
Wat is een aangetekende zending met verzekering op maat?
Wanneer voeg ik een ontvangstbewijs toe aan mijn aangetekende zending?
Wie levert mijn aangetekende zending met verzekering op maat?
Waar geef ik mijn aangetekende zending met verzekering op maat af?
Welke voorwerpen mag ik niet verzenden met een aangetekende zending?
Bestaat er een voorgefrankeerde oplossing voor een aangetekende zending?
Kan de ontvanger van mijn aangetekende zending vooraf zien dat ik de afzender ben?
Wanneer krijg ik het afgiftebewijs als ik mijn aangetekende zending in een Rode Brievenbus post?
Kan ik het verzendetiket voor mijn aangetekende zending nog wijzigen?
Welke soort aangetekende zendingen kan ik via de My bpost app voorbereiden?
Kan ik mijn aangetekende zending in een Rode Brievenbus posten?
Ik ontving na betaling geen verzendetiket. Wat nu?
Kan bpost het verzendetiket van mijn aangetekende zending voor mij printen?
Hoe ontvang ik het betalingsbewijs van mijn aangetekende zending?