Snel verzendklaar en wereldwijd geleverd

Snel verzendklaar en wereldwijd geleverd

Snel verzendklaar en wereldwijd geleverd

Verzend makkelijk je pakjes

    Scan de QR-code via je
    smartphone camera

    Verzend via de app

    Altijd een verzendetiket op zak

    Pakje verzenden of terugsturen? Maak snel en eenvoudig een verzendetiket aan in de app. Print thuis of in een Postkantoor of PostPunt, kleef het op je pakje en verzenden maar!

    Maak je verzendetiket aan
    Vind bpost in mijn buurt

    Afgiftepunt dichtbij

    Verzendklaar voor binnen of buiten België? Vind met enkele tikken een Afgiftepunt in je buurt, of geef het mee met je postbode. Volg de reis van je pakje via Track & Trace.

    Vind bpost in mijn buurt
    Sla verzendadressen op

    Praktisch adresboek

    Sla makkelijk de verzendgegevens van je bestemmeling op in een adresboek. Zo bespaar je tijd op je volgende pakje naar die persoon of webshop.

    Sla verzendadressen op

    Scan de QR-code
    en download de app

    My bpost app: altijd zicht op al je pakjes

    • Volg al je pakjes op de voet, ook die van andere bezorgers
    • Wijzig je leveringsvoorkeuren in de app tot 5 min. voor de levering
    • Kies voor welke pakjes je graag statusmeldingen ontvangt

    Download de app

    Wat onze klanten zeggen

    1.

    Zo makkelijk, deze app... nog nooit problemen gehad met de ontvangst van pakjes. Wel jammer dat de dichtstbijzijnde automaat zo klein is en snel vol zit. In plaats van te voet ga ik dan met de fiets😀

    2.

    Handige app. Ik kan mijn nationale en internationale pakjes volgen. Ik hoef me ook geen zorgen meer te maken over aangetekende zendingen en hoef niet meer naar een afhaalpunt als ik niet thuis ben. Met 'Teken voor mij': even de pas scannen en een foto nemen, en dan vergelijken ze deze twee. Super gemakkelijk, deze app!

    3.

    Ondanks dat ik hier lees bij de recensies, werkt deze app in realtime en worden de pakjes netjes geleverd, zelfs overhandigd. Dat kan niet gezegd worden over andere leverancier van pakjes. Ik vind dat de app zelfs een moderne uitstraling heeft, met kleuren die van het scherm afspatten. Ik begrijp niet waarom anderen veel klachten hebben, want hier werkt het uitstekend! (Je kunt zelf in de app de status vernieuwen als het niet snel genoeg gaat!!) En als ik niet thuis ben, laat ik het via de app weten zodat ik het op een later tijdstip op een afgesproken plek, bijvoorbeeld het postkantoor, kan afhalen. Zo rijden ze niet voor niets rond met mijn pakje, wat benzine uitspaart en goed is voor het milieu. Houden zo, alsjeblieft!

    4.

    Schitterend. Wat een vooruitgang. Doet echt wat dat het moet doen. 10/10

    5.

    Heel goede app. Handig ook dat je er meerdere gezinsleden in kan zetten om zo alle pakjes te kunnen volgen. Ook over de pakjes zelf uitgebreide info. Misschien dat een kleinere tijdsspanne over levering nog een mogelijkheid kan zijn in de toekomst? Alleen zo jammer dat 'mijn post' gestopt is. Wij vonden het alvast een handige extra tool.

    6.

    Overzichtelijk en zeer praktisch !

    Misschien heb je deze vragen nog

    Een verzendetiket aanmaken en laten afdrukken via de app doe je als volgt:

    • Open de My bpost app en selecteer ‘Verzenden’ onderaan het scherm.
    • Kies 'Pakje' bij Product kiezen.
    • Kies de bestemming van je pakje (land).
    • Vul de gegevens voor je pakje in (gewicht, verzendoptie, gegevens van de ontvanger, etc.)
    • Betaal je zending eenvoudig via Bancontact (app of kaart), kredietkaart of PayPal.
    • Je ontvangt je aangemaakte verzendetiket meteen in je mailbox.
    • Download het verzendetiket en druk het af (als je connectie kan maken met een printer), of stuur het door naar iemand die het voor jou kan afdrukken. Je kan je etiket ook laten afdrukken in een Postkantoor of PostPunt (€ 0,75). Deze optie dien je wel aan te vinken als je je verzendetiket aanmaakt.
    • Kleef je verzendetiket op je pakje en geef het af in een Postkantoor, PakjesPunt of PostPunt. Of verzend het via een Pakjesautomaat van bpost.

    Er zijn verschillende manieren waarop je je verzendetiket aangemaakt in de My bpost app kan afdrukken:

    • Je kan het afdrukken vanuit de app als je smartphone is gekoppeld met een printer.
    • Je ontvangt na het aanmaken een e-mail met daarin het verzendetiket die je via je computer kan afdrukken. Je kan de e-mail met het verzendtetiktet ook doorsturen naar iemand die het voor jou kan printen.
    • Je kan kiezen om je verzendetiket te laten printen in een Postkantoor of PostPunt (€ 0,75). Deze optie dien je wel aan te vinken als je je verzendetiket aanmaakt (laatste stap in het proces). Toon de unieke barcode die je vervolgens ontvangt in een Postkantoor of PostPunt. Een medewerker print je verzendetiket en zorgt dat je pakje goed terechtkomt.

    Ja, dat kan. Via je winkelmandje kan je aanvinken om een betalingsbewijs/factuur te ontvangen. Je ontvangt je factuur dan via e-mail. Je kan in deze stap ook eenvoudig het factuuradres aanpassen indien nodig.

    Hou er rekening mee dat het niet mogelijk is om een factuur aan te vragen nadat het verzendetiket is aangemaakt.