Mijn pakje is onterecht teruggestuurd naar mij. Wat nu?
bpost zendt uw pakje terug naar u als: [bullet] De bestemmeling niet (meer) op het leveringsadres woont of het adres is niet correct.
- Uw pakje werd geweigerd aan de deur (doordat het bijvoorbeeld beschadigd is).
- De bestemmeling uw pakje na 14 kalenderdagen niet is gaan afhalen in het Afhaalpunt.
- De bestemmeling uw pakje na 5 kalenderdagen niet is gaan afhalen in de Pakjesautomaat.
Is er toch iets misgelopen en werd het pakje onterecht door ons naar u teruggestuurd, dan kan u dit melden bij onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina. We kijken dan hoe we onze dienst in de toekomst kunnen verbeteren en u eventueel kunnen vergoeden voor deze zending.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Online formulier
Bellen
Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.