0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Een pakje verzenden
Zending in België
Zending naar het buitenland
Beveiligde levering
Er is een probleem
85
vragen
in de categorie
« Een pakje verzenden »
Kan ik mijn pakje online volgen?
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Ik wil een groot pak verzenden binnen België. Welke grootte en gewichten zijn toegestaan?
Kan de ontvanger mijn zending met betaling bij levering aan de postbode betalen?
Wat is het tarief van bpost om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Heeft bpost een dienst voor snelle leveringen?
Hoeveel kost het om een pakje te verzenden?
Welke douanedocumenten vul ik in voor een pakje naar het buitenland?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Hoe kan ik als afzender mijn pakjes op zaterdag of zondag laten leveren?
Wat mag ik niet verzenden met bpost?
Wat zijn de afmetingen van de verschillende pakjes van bpost?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Hoe verzend ik een pakje via een Pakjesautomaat?
Waar geef ik mijn pakje af?
Wat zijn de leveringstermijnen voor internationale zendingen?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Voor welke landen heb ik geen douanedocumenten nodig als ik een pakje wil verzenden?
Wat is een HS-code?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Mijn bestemmeling heeft het pakje van bpost geweigerd. Wat nu?
Mijn pakje is onterecht teruggestuurd naar mij. Wat nu?
Wat als mijn pakje te laat geleverd werd bij mijn bestemmeling?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Wat zijn de mogelijkheden om de inhoud van mijn pakje te beschermen?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Hoe groot en zwaar mag mijn pakje voor het buitenland zijn?
Wanneer betaal ik douanekosten voor een pakje?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Hoe en waar maak ik een verzendetiket aan?
Vind ik in een Postkantoor of PostPunt alles om mijn pakje te verzenden?
Kan ik postzegels op mijn pakje kleven in plaats van een verzendetiket?
Hoe frankeer ik mijn pakje voor het buitenland?
Pakje verzenden: welke gegevens heb ik nodig?
Wanneer levert bpost mijn pakje bij de bestemmeling af?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Kan ik mijn pakje aan de postbode meegeven voor verzending?
Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?
Hoe frankeer ik mijn pakje?
Hoe raakt mijn pakje het snelst bij de bestemmeling?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?
Het pakje van mijn klant is beschadigd afgeleverd. Hoe dien ik een klacht in en wie is verantwoordelijk voor de schade?
Hoe bereid ik mijn pakje naar een bestemming in het buitenland voor?
Kan bpost mijn pakje komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Welke leveringsmogelijkheden biedt bpost aan?
Is mijn pakje standaard beschermd tegen schade, diefstal en verlies of heb ik een extra garantie nodig?
Wat mag ik niet verzenden?
Hoelang is mijn pakje onderweg naar het buitenland?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Wanneer is mijn zending een pakje en geen brief meer?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Kan ik in de eShop 1 verzendetiket kopen?
Waarom maak ik het best een account aan ?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Waar kan ik meerdere verpakkingen tegelijk kopen?
Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?
Welke documenten heb ik nodig om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Hoe weet ik of de inhoud van mijn pakje intact is gebleven?
Hoe beïnvloedt de brexit mijn zendingen naar het Verenigd Koninkrijk?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?
Kan ik mijn internationale zending volgen?
Hoe vermijd ik dat de ontvanger invoerkosten moet betalen?
Kan ik in de eShop internationale verzendetiketten kopen?
Kan ik een garantie nemen op een retourzending?
Kan ik mijn internationale pakje beschermen tegen diefstal of schade?
Waarom hanteert bpost aangepaste tarieven voor de pakjes die op het einde van het jaar worden verstuurd?
Mag ik het adres op mijn pakje in mijn eigen taal noteren?
Naar welke landen kan ik pakjes versturen in Afhaalpunten?
Welke verzendopties zijn er voor internationale zendingen?
Wat is een beveiligde levering?
Wanneer verstuurt bpost de beveiligde leveringscode?
Naar welk e-mailadres wordt de beveiligde leveringscode gestuurd?
Is verzenden naar Afhaalpunten in het buitenland compatibel met e-commerce plug-ins?
-