Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?

U kan het best onze klantendienst contacteren in de volgende gevallen:

  • De status van uw pakje in Track & Trace is al meerdere werkdagen niet veranderd (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen).
  • Uw pakje is geleverd volgens Track & Trace, maar uw bestemmeling zegt van niet (het pakje ligt ook niet bij zijn buren, op een veilige plaats of in zijn brievenbus).

Neem in deze gevallen het best contact op via een van onze digitale kanalen. Zo kunnen we het snelst een onderzoek starten.

Gebruik daarvoor het online formulier onderaan deze pagina. Als u toegang heeft tot het Business Portaal kan u uw aanvraag beter indienen via onze Customer Support Tool.

Enkel de afzender kan hiervoor een dossier laten openen bij bpost. Bent u de ontvanger, neem dan contact op met uw afzender.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.