0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Een pakje verzenden
Er is een probleem
13
vragen
in de categorie
« Er is een probleem »
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Mijn bestemmeling heeft het pakje van bpost geweigerd. Wat nu?
Mijn pakje is onterecht teruggestuurd naar mij. Wat nu?
Wat als mijn pakje te laat geleverd werd bij mijn bestemmeling?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?
Het pakje van mijn klant is beschadigd afgeleverd. Hoe dien ik een klacht in en wie is verantwoordelijk voor de schade?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?