0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Diensten
Postbode
Klantendienst
Postkantoor
Mijn factuur
40
vragen
in de categorie
« Diensten »
Hoe contacteer ik de klantendienst van bpost?
Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?
Hoe kan ik een klacht indienen bij bpost?
Op welke feest- en brugdagen in 2024 levert bpost geen zendingen?
Welke gegevens vind ik op mijn factuur?
Ik wil mijn factuur voortaan digitaal ontvangen. Hoe doe ik dat?
Hoe kan ik een klacht indienen over een medewerker van bpost?
Hoe huur ik als bedrijf een Postbus?
Hoe kan ik mijn contract stopzetten?
Welke documenten heb ik nodig om als bedrijf een Postbus te huren?
Hoe blijf ik op de hoogte van storingen in de dienstverlening van bpost?
Hoe kan ik de details van mijn facturen van bpost in CSV of XML-formaat ontvangen?
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Wat is het verschil tussen een fysieke en een virtuele Postbus?
Ik ben niet tevreden over mijn postbode. Wat kan ik doen?
De medewerker van de klantendienst met wie ik contact had, kende jullie diensten en werking niet goed genoeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens laten aanpassen op mijn toekomstige facturen?
Ik ken mijn kostenplaats niet.
Vervangen de transacties, facturen en bijlagen in Collect & Stamp mijn papieren facturen?
Hoe pas ik mijn facturatiegegevens voor Recurrent Collect (= Collect & Send) aan?
Hoe gebeurt de facturatie van de ophalingen?
Ik wil de referentie of het bestelbonnummer op mijn toekomstige facturen laten aanpassen. Hoe doe ik dat?
De medewerker van de klantendienst met wie ik contact had, was niet vriendelijk. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik een fout in mijn factuur laten corrigeren?
De referentie of het bestelbonnummer op mijn factuur is fout. Hoe vraag ik een correctie aan?
Ik wil een kostenplaats aan mijn contract toevoegen. Hoe doe ik dat?
Ik wil een wijziging aan mijn toekomstige facturen doorgeven. Hoe doe ik dat?
Hoe betwist ik een Recurrent Collect (= Collect & Send)-factuur?
Hoe laat ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen op een ontvangen factuur?
De postbode heeft iets beschadigd aan mijn eigendom. Wat kan ik doen?
Er is een fout geslopen in de berekening van het te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe laat ik dat corrigeren?
Waarvoor kan een Postbus niet gebruikt worden?
Mijn postbode heeft zijn taak niet goed uitgevoerd. Wat kan ik doen?
De medewerker van het Postkantoor of het PostPunt met wie ik contact had, was niet vriendelijk. Wat kan ik doen?
Kan ik zakelijke post van mijn Postbus laten doorsturen naar een fysiek adres via de Verhuisdienst?
De medewerker van het Postkantoor of het PostPunt met wie ik contact had, kende jullie diensten of werking niet goed genoeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik materiaal bestellen voor de voorbereiding van mijn zendingen?
Welke post kan ik in een Postbus ontvangen?
Wie mag zendingen uit een Postbus afhalen?
Hoe snel wordt het materiaal voor mijn zendingen geleverd?
-