Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
U kan het best onze klantendienst contacteren wanneer:
- Uw pakje beschadigd werd afgeleverd.
- De status van uw pakje in Track & Trace meerdere dagen niet verandert (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen).
- Uw pakje geleverd is volgens Track & Trace, maar uw bestemmeling zegt van niet (het pakje ligt ook niet bij zijn buren, op een veilige plaats of in zijn brievenbus).
U kan het best onze klantendienst contacteren via het online formulier onderaan deze pagina. Als u toegang heeft tot het Business Portaal kan u uw aanvraag beter indienen via onze Customer Support Tool.
In geval van schade moet uw klacht bij ons ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen. Als u de ontvanger bent, neemt u best contact op met de afzender.
Je kan de risico’s op schade beperken door je pakje voor te bereiden: Voor meer informatie raadpleeg je onze praktische verpakkingsgids.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Webform
Bellen
Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.