Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?

U kan het best onze klantendienst contacteren wanneer:

  • Uw pakje beschadigd werd afgeleverd.
  • De status van uw pakje in Track & Trace meerdere dagen niet verandert (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen).
  • Uw pakje geleverd is volgens Track & Trace, maar uw bestemmeling zegt van niet (het pakje ligt ook niet bij zijn buren, op een veilige plaats of in zijn brievenbus).

U kan het best onze klantendienst contacteren via het online formulier onderaan deze pagina. Als u toegang heeft tot het Business Portaal kan u uw aanvraag beter indienen via onze Customer Support Tool.

In geval van schade moet uw klacht bij ons ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen. Als u de ontvanger bent, neemt u best contact op met de afzender.

 

Je kan de risico’s op schade beperken door je pakje voor te bereiden: Voor meer informatie raadpleeg je onze praktische verpakkingsgids.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.