0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Een pakje ontvangen
Mijn pakje volgen
Levering in een Afhaalpunt
Levering in een Pakjesautomaat
Pakje uit het buitenland
Betaling
Er is een probleem
34
vragen
in de categorie
« Een pakje ontvangen »
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Mijn pakje is in België aangekomen. Hoelang blijft mijn pakje bij de douane liggen?
Wat als bij mijn pakje de nodige informatie voor de inklaring ontbreekt?
Ik ben btw-plichtig, hoe kan ik mijn btw terugvorderen?
Er zijn kosten verbonden aan de levering van mijn pakje, hoe kan ik die betalen?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Ik verwacht een pakje, maar heb geen barcode ontvangen. Wat nu?
Mijn pakje zou geleverd worden, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Waarom moet ik 'kosten voor douaneformaliteiten' betalen?
Waarom is mijn internationale zending nog niet geleverd?
Het leveringsadres van mijn pakje is verkeerd. Wat nu?
Hoe haal ik een pakje uit een Pakjesautomaat?
Ik heb geen QR-code ontvangen. Wat nu?
Hoe kan ik mijn pakje dat uit het buitenland komt volgen?
Hoelang blijft mijn pakje beschikbaar in een Pakjesautomaat?
Met welke apps kan ik mijn pakje mobiel betalen?
Waarom is mijn pakje niet geleverd in een Pakjesautomaat?
Ik heb geen afwezigheidsbericht ontvangen, waar en hoe kan ik mijn pakje afhalen?
Mijn pakje is besteld via een Europese webshop. Waarom moet het toch nog langs de douane of moet ik toch nog extra kosten betalen?
Mijn pakje ligt niet in de Pakjesautomaat, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Waarom zijn er douanecontroles op mijn pakje?
Er ligt een ander pakje in de Pakjesautomaat. Wat nu?
Mijn pakje is beschadigd. Wat nu?
Moet ik mijn zending via bpost inklaren?
Wat is het maximumbedrag dat ik mobiel kan betalen aan de postbode?
Mijn QR-code is niet leesbaar via mijn smartphone, wat nu?
Er was iemand aanwezig maar de postbode heeft niet aangebeld of gewacht. Hoe kan ik dit melden?
Kan ik mijn pakje laten overbrengen naar een ander Afhaalpunt?
Hoelang blijft mijn pakje beschikbaar in het Afhaalpunt?
Wie kan mijn pakje afhalen in het Afhaalpunt?
Hoe kan ik betalen voor een pakje dat ik afhaal in een Afhaalpunt?
Mijn pakje werd geleverd in een Afhaalpunt, maar is terug naar de afzender. Waarom?
Wie kan mijn pakje uit een Pakjesautomaat afhalen?
Kan ik mijn pakje uitzonderlijk langer in een Afhaalpunt laten liggen dan normaal?
-