Hoe moet ik mijn contract met de Verhuisdienst opzeggen?
Als je je contract online hebt gesloten, kan je het zelf online annuleren.
- Meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord via de knop ‘Aanmelden Verhuisdienst’ hieronder. Als je nog geen account en wachtwoord hebt, klik dan op 'Wachtwoord vergeten' en stel het in.
- Kies 'Mijn contracten beheren'.
- Selecteer 'Contract stopzetten' bij het contract dat je wil opzeggen.
- Je krijgt een bevestigingsmail met de einddatum van je contract.
Om de Verhuisdienst te beëindigen wanneer je het contract in een Postkantoor hebt gesloten:
- Download het stopzettingsformulier of vraag het in een Postkantoor.
- Vul het document in en laat het tekenen door alle personen van 15 jaar en ouder van wie de post wordt doorgestuurd.
- Voeg een kopie van de identiteitskaart toe van alle personen van 15 jaar en ouder.
- Bezorg ons het formulier en alle documenten via het online formulier onderaan deze pagina, of stuur ze op naar: bpost - Klantendienst, PB 5000, 1000 Brussel.
- We behandelen je aanvraag binnen de 5 werkdagen na de ontvangst van alle documenten. De Verhuisdienst eindigt ten vroegste de zondag die daarop volgt.
Heb je je contract opgezegd maar is er toch iets misgelopen, meld dit dan via het online formulier onderaan deze pagina.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Online formulier
Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.