Ik maakte een fout bij de aanvraag van de Verhuisdienst, wat nu?

Je kan gratis de start- en einddatum van je contract wijzigen tot de woensdag voor de start van de Verhuisdienst.

Deze gegevens kan je gratis wijzigen tot het einde van de Verhuisdienst:

  • Nieuw adres
  • Namen van verhuizende bewoners. Alleen de naam van de hoofdbewoner, dat is de persoon die de Verhuisdienst aanvraagt, blijft staan tot het einde van het contract. Je kan zijn of haar naam alleen wijzigen op de dag van de aanvraag, als het om een schrijffout gaat.
  • Telefoon- en gsm-nummer
  • Roepnamen, bijnamen en initialen van verhuizende bewoners

Je kan die wijzigingen online doorvoeren als je het contract online sloot. Als je de Verhuisdienst aanvroeg in een Postkantoor, vraag je de wijzigingen in om het even welk Postkantoor aan. Voor andere wijzigingen moet je een nieuwe aanvraag voor de Verhuisdienst indienen. Denk eraan om in dat geval je lopende contract stop te zetten.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.