Distrisampling

Wat is een DistriSampling?

Distrisampling is de bedeling van samples aan alle consumenten van een welbepaald geografisch gebied op nationaal vlak. Op deze manier optimaliseert u de waarde van uw samples.

Vertel uw verhaal en laat de consument kennis maken met uw product in zijn gebruikelijke omgeving dankzij de bedeling door de postbode.

Distrisampling

Lanceert u een nieuw product en wilt u deze graag aan uw klanten voorstellen? Wilt u graag een bestaand product extra in de kijker plaatsen? Dan is DistriSampling dè ideale oplossing om uw klanten zin te geven om het product te kopen.

Wek de nieuwsgierigheid van uw klanten door hen kennis te laten maken met uw product in zijn/haar vertrouwde thuisomgeving.

Probeer de Distripost Light Limited Edition voor samples van minder dan 50g en die minder dan 1cm dik zijn. Bekijk alle technische specificaties of contacteer uw accountmanager


Distrisampling is een efficiente huis-aan-huis bedeling om uw productsamples te verdelen in een door u gekozen geografisch gebied. Het staat u toe om:

  • de rentabiliteit van uw campagne te optimaliseren en de dekking van uw doelgroep te maximaliseren. Met een kwaliteitsniveau van 98,7% * zet je alle kansen aan uw kant om de penetratie van uw product te verhogen;
  • uw verhaal rechtstreeks aan de consument te vertellen door middel van een duidelijke boodschap over uw product. ** 87% van de Belgen lezen dagelijks hun post en 75% van de Belgen *** zijn aangemoedigd om te kopen na het testen van een staaltje dat huis aan huis wordt bedeeld;
  • een bevoorrecht mediakanaal naar de consument toe te gebruiken om uw boodschap over te brengen (volgens 34% van de Belgen ****, is dit kanaal het meest betrouwbare) en de bekendheid van uw product te vergroten;
  • van een maximale visibiliteit te genieten via postverdeling rechtstreeks naar uw consument (***** 91% van de Belgische bevolking opent dagelijks zijn brievenbus).

Dankzij de jarenlange expertise van bpost en door te kiezen om uw producten via DistriSampling te verdelen, krijgt u de garantie voor de beste dekking om uw doelgroep te bereiken in de stedelijke en landelijke gebieden. Bij bpost optimaliseert u de waarde van uw samples en zorgen wij dat elk product rechtstreeks in de handen van uw consument belandt.


Interesse ? Neem contact op met uw account manager.

* tenzij consumenten een sticker op hun brievenbus hebben, waarin zij aangeven dat ze geen reclame, noch gratis pers wensen te ontvangen.
** TNS media Belgium 2014
***GfK SURVEY 2016
**** Market Probe, Belgium
***** TNS media Belgium 2014