0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje ontvangen
Er loopt iets mis
Bij de levering
12
vragen
in de categorie
« Bij de levering »
Ik krijg melding dat mijn pakje is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies van of schade aan mijn pakje?
Waarom moet ik de afzender contacteren als mijn pakje niet geleverd is?
Ik was thuis maar de postbode heeft niet aangebeld. Hoe kan ik dit melden?
Mijn pakje ligt niet in de Pakjesautomaat, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Mijn pakje zou thuis geleverd worden, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Mijn pakje werd geleverd in een Afhaalpunt, maar is terug naar de afzender. Waarom?
Ik vind mijn pakje niet terug op mijn veilige plaats. Wat nu?
Waarom moet ik de afzender contacteren als mijn pakje beschadigd is?
Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
Mijn pakje is beschadigd. Wat nu?
-