Proud to present: de nieuwe My bpost app! Onze app is al jaren een vaste waarde voor wie regelmatig pakjes ontvangt en verzendt. Dankzij een grondige update is deze toepassing nu nog sneller, gebruiksvriendelijker en gewoonweg beter. We stellen hem graag aan je voor.
De digitale innovatie van bpost
Bij bpost willen we het iedereen zo makkelijk mogelijk maken om pakjes te verzenden, te volgen of te ontvangen. Onze digitale kanalen spelen hierin een belangrijke rol. Door onze toepassingen regelmatig te updaten, kunnen we nog beter inspelen op de behoeftes van onze klanten. In 2020 lanceerden we zo een nieuwe Track & Trace, een chatbot en een nieuwe tool voor onze postbodes. Bij de start van het nieuwe jaar kreeg de My bpost app een grondige update!
My bpost app in een nieuwe kleedje
De My bpost app is je ideale partner als je regelmatig pakjes verzendt en ontvangt. Via de gedetailleerde Track & Trace weet je op elk moment waar je pakje zich bevindt en met de leveringsvoorkeuren kan je aangeven waar we het pakje moeten leveren als je niet thuis bent.
De nieuwe update zorgt voor enkele extra mogelijkheden:
Beter overzicht
Welke pakjes werden al geleverd, en welke zijn nog onderweg? In de My bpost app krijg je nu nog sneller een overzicht van de status van elk pakje.
Snel een verzendetiket aanmaken
Snel een verzendletiket nodig? Dat kan nu ook gewoon via onze app. Maak je etiket aan, druk het af (of laat het in een Postkantoor of PostPunt afdrukken) en hop – je pakje is al op weg naar de bestemmeling!
Nog meer van dat!
In 2021 willen we de digitale gebruikservaring van onze klanten verder verbeteren. Er staan nog heel wat updates en ontwikkelingen op de agenda. Via onze newsletter houden we je hiervan op de hoogte.
Gebruik je de My bpost app nog niet? Download hem hier en ga meteen aan de slag!
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.