Category type
Media
16 februari 2022

In deze reeks Opmerkelijk presenteren de sectorexperten van bpost media bijzondere research-inzichten en komen merk- en mediaverantwoordelijken aan het woord over hun campagne.

In dit bpost media casepack presenteert Gunther Ponnet, financial sector specialist van bpost media, de resultaten van een Opmerkelijke Campagne van KBC

Gerelateerde artikelen

2 februari 2022

Eind 2019 lanceerde KBC het loyaltyconcept Deals. Digital Sales Manager Radmila Askhabova is een van de stuwende krachten achter het programma. Ze licht toe hoe KBC Deals werkt: “Ben je geïnteresseerd in een Deal, dan activeer je die in de mobiele app. Vervolgens wordt de cashback bij aankoop automatisch verrekend.

Gerelateerde artikelen

20 april 2021

Een brief die de klant in het hart van het avontuur brengt

De voor de hand liggende manier om de vrijheid van een P&O Ferries avontuur te laten zien is met ongelooflijke bestemmingsbeelden. Dat is precies wat de concurrenten doen. Maar P&O Ferries wilde het avontuur op de voorgrond brengen op een manier die zijn doelgroep van ‘Actieve ontdekkers’ zou aantrekken.

 

Gerelateerde artikelen

27 januari 2020

Als u een “love brand” wil worden, dan moet u een hechte relatie met de consument tot stand brengen, ervoor zorgen dat hij geëngageerd raakt en zijn hart veroveren. Maar er is meer! Om het verschil te maken is het cruciaal dat u het juiste ogenblik kiest om te communiceren en - echte - emoties op te wekken. Laten we even nader ingaan op die momenten en op de emotionele hefbomen die liefde opwekken.

Gerelateerde artikelen

3 september 2019

Direct Mail en Door to door kunnen sterke troefkaarten op tafel leggen. Maakt u slim gebruik van In-Home Advertising in uw multichannel-aanpak, dan is resultaat gegarandeerd. Dat bewijzen deze acht cases, geselecteerd door onze media experts. U merkt meteen: raketwetenschap hoeft niet altijd, al komt er af en toe wel een vleugje neuromarketing om de hoek kijken. Deze nieuwe discipline past inzichten uit de neurowetenschap toe op ons vakgebied. Het doel: marketingcampagnes effectiever maken door boodschap en vorm beter af te stemmen op de werking van onze hersenen.

Gerelateerde artikelen

26 april 2019

Meer dan 6 op 10 klanten worden graag aangenaam verrast door een merk. En daarvoor hoeft u niet altijd veel marketingbudget te reserveren. Met het juiste kleine gebaar erkent en verrast u een klant. Het resultaat: trouwe klanten. Van positieve ROI gesproken, zeker als u In-Home advertising (Direct Mail en Door to door) inzet in uw verrassingsmix.

 

Gerelateerde artikelen

24 april 2019

Het is niet eenvoudig om bij de zoveelste promotie, seizoensactie, koopjesperiode, lancering van een product of opening van een nieuw filiaal origineel én creatief uit de hoek te komen. Uw belangrijkste bezorgdheid bij de opstart van die campagne? Een impact nalaten bij uw doelpubliek.  In deze blogpost tonen we u de voordelen van In-Home Advertising om creatief uit de hoek te komen.

Gerelateerde artikelen

24 april 2019

‘Wat zullen we doen vandaag?’ ‘Wat hebben we nog nodig van de supermarkt?’ ‘Ik heb een nieuw paar schoenen nodig. Gaan we dit weekend even shoppen?’ Een greep uit de gesprekken die elke ochtend, middag of avond gevoerd worden aan de keukentafel. Dé ideale plek dus, om met uw boodschap terecht te komen, daar waar de beslissingen genomen worden. In-Home Advertising (Direct Mail en Door to door) brengt uw boodschap in het hart van het huis en is in dit opzicht de geknipte manier om op te vallen bij nieuwe klanten. In deze blogpost serveren we u enkele inspirerende succesverhalen.

Gerelateerde artikelen

12 september 2018

1. Genesis Energy wint massaal klanten terug via een postkaart 

Genesis Energy koos voor een zeer gerichte acquisitiestrategie, namelijk het terugwinnen van ex-klanten. Ze gaf de promotie een thema dat wegging van energie. Wie terugkeerde naar Genesis Energy kreeg extra vakantiegeld ter waarde van een maand energiekosten. Een positieve boodschap dus die werd versterkt door een wedstrijd: iedereen die terugkeerde, maakte kans op een luxereis naar de Fiji-eilanden.

Gerelateerde artikelen