0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Er loopt iets mis
Mijn pakje is beschadigd
Mijn pakje werd naar me teruggestuurd
Mijn pakje is verloren
Mijn pakje zit ergens vast
18
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Wat gebeurt er als mijn pakje niet is afgeleverd?
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies, beschadiging of niet-bezorging van mijn pakje?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Wie contacteer ik als er iets misloopt met mijn pakje in het buitenland?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Moet ik diefstal van mijn pakje aangeven bij de politie?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?
Hoe worden mijn bestemmeling en/of ik vergoed bij beschadiging of verlies van mijn pakje?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Hoe krijg ik toch mijn geld als mijn pakje verloren of beschadigd raakt bij zending met betaling bij levering?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Ik nam een garantie op mijn pakje. Wanneer word ik terugbetaald in geval van schade of verlies?
Hoe bewijs ik de waarde van het voorwerp dat ik verzend?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?