Planner Top Days 2023
![Planner Top Days](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2023-03/Planner-Top-Days.jpg?itok=FWfROLx1)
9 januari 2023 - 1 Minuten leestijd
Delhaize valt in de smaak bij wijnliefhebbers dankzij een slim gepersonaliseerde Paper Mail
![Delhaize vins](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2022-12/DELHAIZE_720x552px.jpg?itok=braQ5TBc)
6 december 2022 - 4 Minuten leestijd
Nieuw onderzoek: reclamezendingen bewijzen impact!
![Paper Reach](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2022-06/Paper-Reach.png?itok=zjSBQuka)
6 juli 2022 - 4 Minuten leestijd
De Kaasfee in Knokke-Heist kiest voor Paper Mail en creëert met 18.000 postkaartjes een overweldigende store traffic
![De Kaasfee](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2022-07/De-Kaasfee.png?itok=xONNRIlY)
6 juli 2022 - 2 Minuten leestijd
Beter eten en beter leven dankzij data
![Delhaize Super +](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2022-05/Delhaize.png?itok=JrJdcVUK)
9 juni 2022 - 5 Minuten leestijd
Waarom A.S. Adventure grootschalig Paper Mail inzet voor webtraffic
![A.S. Adventure](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2022-07/AS-ADVENTURE.png?itok=H6iD3cbG)
14 april 2022 - 4 Minuten leestijd
Een Paper Mail met een wow-saleseffect
![Carrefour wow](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2022-03/Carrefour-Wow-Waouh_0.png?itok=A1cO8o_7)
25 maart 2022 - 4 Minuten leestijd
Regionale store traffic via Paper Mail
![Albert Heijn](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2022-03/AH_1.png?itok=TDfi7GC5)
23 maart 2022 - 5 Minuten leestijd
Best of In-Home Advertising Awards - genomineerden Vijf inspirerende cases met Paper Mail
![Nominés Best of In-Home Advertising Awards](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2022-02/Awards-genomineerden-1.png?itok=7qMarL-1)
4 februari 2022 - 5 Minuten leestijd
De paper mail en door-to-door mediamix van Mr. Georges: authentiek, lokaal en kwaliteit !
![Le paper mail et door-to-door mediamix de Mr. Georges: authentique, local et qualitatif !](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-09/Remarquable-georges-1-NL.jpg?itok=AW3WfWmy)
15 september 2021 - 1 Minuten leestijd
LU verovert met Paper Mail drie keer het hart van de consument
![lu](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-06/BPost-Media-Wave-3-Luve.jpg?itok=pwwB-kdb)
30 juni 2021 - 2 Minuten leestijd
Innovatie in retailconcepten en Paper Mail
![Mr. Georges](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-06/mr-georges-magasin-001.jpg?itok=zZ5xfrhy)
30 juni 2021 - 3 Minuten leestijd
Paper Mail en innovatie in duurzaamheid
![cup-cycling](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-06/BPost-Media-Wave-3-cup-cycling_1.jpg?itok=osyB6lnS)
30 juni 2021 - 5 Minuten leestijd
Lingeriezaak maakt van opendeurdagen groot succes dankzij gepersonaliseerde uitnodiging
![gepersonaliseerde uitnodiging](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/valerie-header_0.jpg?itok=mNb5uyVv)
12 mei 2021 - 2 Minuten leestijd
Direct mail (Paper Mail) behoudt een stabiele plaats in de mediamix
![Direct mail (Paper Mail) behoudt een stabiele plaats in de mediamix](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/19.02.21-mediamix.jpg?itok=rLJa2Dt3)
7 mei 2021 - 1 Minuten leestijd
Yves Rocher. Papier blijft belangrijk in multi-channel verkoop.
![Yves-rocher-21-1](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/media/cases/wp-content/Yves-rocher-21-1.jpg?itok=wUnY126P)
20 april 2021 - 7 Minuten leestijd
Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?
![Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/_0003s_0006_13.04.21-medimarket.jpg?itok=TmQLY5Ly)
13 april 2021 - 3 Minuten leestijd
De ROI van Paper Mail is meer dan respons en conversie
![De ROI van Paper Mail is meer dan respons en conversie](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/_0002s_0002_09.04.21-roi-paper-mail.jpg?itok=niOavK0Y)
9 april 2021 - 4 Minuten leestijd
Paper Reach - De nieuwe referentiemeting voor In-Home Advertising
![Paper Reach - De nieuwe referentiemeting voor In-Home Advertising](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/_0002s_0004_01.04.21-paper-reach.jpg?itok=5lqQ7PAC)
1 april 2021 - 2 Minuten leestijd
In gesprek met Daniëlle Vanwesenbeeck – General Manager Mastermail en with-love.be over de meerwaarde van personalisatie
![Entretien avec Daniëlle Vanwesenbeeck, General manager MasterMail et with-love.be à propos de la valeur ajoutée de la personnalisation.](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/_0003s_0002_19.02.21-danielle-vanwesenbeeck.jpg?itok=wSxqcic-)
19 februari 2021 - 7 Minuten leestijd
In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy
![In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/_0003s_0001_19.02.21-debby-de-ridder.jpg?itok=tHZMCDpI)
19 februari 2021 - 7 Minuten leestijd
Zo zorgt Carrefour ervoor dat zijn trouwe klanten nog sterker aan hun merk gehecht zijn en genereert drive to store met een gepersonaliseerde box.
![Découvrez comment Carrefour renforce l’attachement à la marque de ses clients fidèles et génère du drive to store grâce à une box personnalisée !](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/_0001s_0008_28.12.20-carrefour.jpg?itok=cDnS1fHv)
28 december 2020 - 7 Minuten leestijd
Hoe zorgt u ervoor dat uw reclame bij de juiste mensen terechtkomt?
![Comment vous assurer que votre publicité touche bien les bonnes personnes ?](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/_0001s_0011_25.03.20-publicite-touche-bonne-personne.jpg?itok=uCGwyMjd)
25 maart 2020 - 7 Minuten leestijd
Postkaart: kort, krachtig en emotioneel
![postcard-header-image](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/media/cases/wp-content/postcard-header-image.jpg?itok=p8-mad3z)
11 maart 2020 - 4 Minuten leestijd
Hoe kledingketen ZEB een duurzame relatie opbouwt met haar klanten
![Comment la chaîne de vêtements ZEB établit une relation durable avec ses clients](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/media/cases/wp-content/ZEB-cover.jpg?itok=7K3Y3-e7)
11 december 2019 - 7 Minuten leestijd
Data? Zo gaat u te werk om hun kwaliteit te verzekeren
![Des données optimisées ? On vous dit comment procéder](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/media/cases/wp-content/cover-photo-data-team.jpg?itok=32nFGPT2)
25 oktober 2019 - 7 Minuten leestijd
3 soorten data voor een driedubbele impact
![3 soorten data voor een driedubbele impact](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/media/cases/wp-content/1st-2nd-3rd_party_data-2.jpg?itok=p7ohqtpf)
17 oktober 2019 - 7 Minuten leestijd
5 creatieve manieren om online traffic te genereren via In-Home Advertising
![5 manières créatives de générer du trafic en ligne via le In-Home Advertising](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/five-ways-0.jpg?itok=ptjNmhZQ)
20 juni 2019 - 7 Minuten leestijd
In-Home Advertising 'meets' technologie: 5 innovatieve cases
![technology-direct-mail-innovation](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/media/cases/wp-content/technology-direct-mail-innovation.jpg?itok=XX1pe-ZN)
3 mei 2019 - 7 Minuten leestijd
Inspelen op de verwachtingen van uw klanten: zo doet u dat
![Inspelen op de verwachtingen van uw klanten: zo doet u dat](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/05.03.19-attentes.jpg?itok=qdYnAtni)
3 mei 2019 - 7 Minuten leestijd
De creatieve mogelijkheden van In-Home Advertising: 4 inspirerende cases
![Les possibilités créatives du In-Home Advertising : 4 cas inspirants](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/inspiring-cases.jpg?itok=0rS3sChe)
24 april 2019 - 7 Minuten leestijd
Hoe raakt u uw klant op het juiste moment?
![Relational-momentums](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/media/cases/wp-content/Relational-momentums.jpg?itok=oB2lYvCs)
18 april 2019 - 7 Minuten leestijd
Slim gebruik van data in Direct Mail: 4 straffe campagnes
![L'utilisation intelligente de data dans le Direct Mail : 4 campagnes fortes](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-05/03.12.19-utilisation-intelligente.jpg?itok=xMWbqgoI)
12 maart 2019 - 7 Minuten leestijd
bpost brengt de Tomorrowland dj’s bij u thuis via een muzikale Direct Mail
![TML_postcard](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/media/cases/wp-content/TML_postcard.png?itok=OT3M6in4)
26 juli 2018 - 7 Minuten leestijd
Millennial cases
![juttugram1](/sites/default/files/styles/blog_parcel_and_media/public/2021-06/_0001s_0013_16.01.18-Millennial-cases.jpg?itok=3LWkx50-)
16 januari 2018 - 7 Minuten leestijd
Trendy artikelen
Digitale fraude voorkomen door preventie: Paper Mail zorgt voor impact.
24 maart 2022
- 3 Minuten leestijd